Tuesday, September 7, 2010

babbling part 2...


bonjour,

hari ni macam nak tulis entry dalam BM plak ler...
cume luahan hati dan jiwa yang kacau...erm...
this entry is in general...
it's about how people perceive life sometimes...;p

kadang2 kite tak suke orang buat sesuatu...
tapi orang tak semestinye dengar cakap kita...

kadang2 sakit hati bile orang buat benda kita tak suke...
tapi tak semudah tu kita nak ubah cara orang...

kadang2 sedih bile orang tak ikut telunjuk kita...
tapi kita simpan je dalam hati...

kadang2 marah macam mane pun hati kita...
tapi kita diam sebab tak nak keruhkan keadaan...

kadang2 orang tak tunjuk pun kasih sayang kat kita...
tapi kita setia je menanti harap2 orang tu sayang kat kita...

kadang2 kita cemburu tengok kemesraan orang lain...
tapi baik buat tak tahu saje takut orang meluat...

kadang2 kita bagi tau orang perasaan kita...
tapi orang bukannye dengar pun...

kadang2 kita mahukan perhatian yang lebih sikit..
tapi selalunya orang buat tak endah pun...

kadang2 kita cuba hormat orang...
tapi orang tak hormat pun kat kita...

kadang2 kita cuba rancang sesuatu istimewa...
tapi orang tak hargai langsung...

kadang2 kita bagi kepercayaan kita kat orang...
tapi orang tu langgar kepercayaan tu...


kadang2 saya penat bila hidup tak seperti yang saya mahu...
kadang2 saya penat beritahu orang ape yang saya suka dan tak suke, sebab orang tak endah...
kadang2 saya penat menjerit untuk dapatkan perhatian...
kadang2 saya penat menjadi seorang yang tak penting bagi orang lain...

kadang2 saya penat dengan kehidupan ni...

what a complex world we are living in...;p


xoxo



3 comments:

  1. Nak buat camne, kan? Sabar je lah... =)

    ReplyDelete
  2. meniti senja : yeah... penat kan

    raz : selalu sabar j kite kan...;)

    ReplyDelete